Fysioterapi

Man kan altid få en tid og behandling hos os, men hvis du har fået en henvisning fra din læge, har du ret til fysioterapi med tilskud fra sygesikringen. Du kan dog også få fysioterapi uden en henvisning, men det betyder, at du skal betale hele beløbet selv. Se mere under Priser.

Ring til klinikken og få en tid. Du skal huske at medbringe et lagen og dit sygesikringsbevis.

Når du ankommer til klinikken, vil du blive budt velkommen af Pia i receptionen, som sørger for at oprette dig i vores system. I venteværelset er der kaffe og rigeligt med læsestof.

Ved første konsultation bliver der lavet en grundig undersøgelse, hvor vi forsøger at klarlægge dine symptomer og deres årsag. Derefter udarbejder vi en behandlingsplan, og går efterfølgende i gang med selve behandlingen. Behandlingen kan bestå af øvelser, træning eller briksbehandling (passiv behandling). Vi evaluerer løbende behandlingsplanen og hvis det er nødvendigt justeres den undervejs.

En behandling varer typisk 25 minutter.

I behandlingen vil man ofte få gode råd og forslag til hjemmeøvelser, ændring/korrektion af arbejdsstillinger, udspænding, træning mm. Det er muligt at supplere konsultationerne hos os med øvelser eller træning i hverdagen, der kan hjælpe med at udbedre dine symptomer.

Vi er fire fysioterapeuter med mange års erfaring og derfor har vi en meget bred viden inden for faget. Vi har stort kendskab til:

• Gynækologiske problemer
  • Idrætsskader
  • Rygproblemer
  • Nakke og skuldersmerter
  • Hovedpine

På klinikken har vi også tilknyttet en diætist, hvis du skal have gode råd i forbindelse med vægttab, kolestorol, træning eller andet.

Træning

Få tilskud

Husk at du kan få tilskud fra sygesikringen, hvis du har en henvisning fra din læge.

Nørresundby Fysioterapi // Lille Borgergade 25 // 9400 Nørresundby // Tlf. 98 14 60 80 // E-mail: fysogaku@gmail.com
Nordjysk Webdesign ApS